وکیل دعاوی بانکی

Facebook Twitter Linkedin Instagram YouTube VK Xing
()

وکیل دعاوی بانکی : تقریبا تمامی افراد هر روز کم یا زیاد از خدمات بانک ها و سیستم بانکی کشور استفاده می نمایند. هرچند که برای اکثر افراد استفاده از این خدمات دارای پیچیدگی زیادی نیست ولی برای عده ای که از خدمات حرفه ای تر بانکی استفاده می نمایند عدم آگاهی از قوانین و آیین نامه های بانکی می تواند مشکلات حقوقی زیادی را ایجاد نماید.

به عنوان مثال در قراردادهای مشارکت مدنی فی مابین بانک و اشخاص محاسبه سود و سایر خسارات و جریمه ها تابع شرایط خاصی است که دقت نظر ویژه ای را می طلبد ضمن اینکه تا زمان محاسبه سود و زیان نیز شرایط خاصی می بایست رعایت گردد که بعضا رعایت نمی شود ، با این وصف و نظر به اینکه محاسبه سود و زیان تابع چنین شرایطی است و عدم رعایت هر یک از مقررات در محاسبات تاثیر گذار خواهد بود وجود وکیل متخصص در این حوزه می تواند راهگشا باشد.

دعاوی بانکی از تخصصی ترین دعاوی قضایی است که نیاز به تخصص ویژه در این حوزه می باشد و وکیل انتخابی می بایست اطلاعات کاملی در خصوص قوانین و همچنین آیین نامه های بانکی و سیاست های نظارتی بانک مرکزی و سایر منابع قانونی مانند نظریات مشورتی و … داشته باشد.

مشاوره با وکیل متخصص امور بانکی پیش از امضا قرارداد بانک

قرارداد های بانکی بر مبنای مقررات پراکنده ای از قبیل قوانین پایه مانند بانکداری بدون ربا و ایین نامه های آن ، بخشنامه های صادره بانک مرکزی و همچنین سایر مراجع تنظیم می شود و تشخیص اشکالاتی که ممکن است در قرارداد وجود داشته باشد نیاز به شناخت ویژه از این قوانین پراکنده دارد لذا پیش از امضا این گونه قراردادها حتما از وکیل متخصص امور بانکی استفاده نمایید.

مشاوره با وکیل دعاوی بانکی پس از امضا قرارداد بانک و ایجاد اختلاف

تعاملات پیچیده و قوانین پراکنده بانکی موجبات ایجاد اختلافات افراد و بانک ها می باشند در چنین مواردی بهتر است پیش از طرح هر گونه ادعا و یا دعوا از مشاوره وکلای متخصص امور بانکی استفاده شود تا مانع صرف هزینه های بیهوده ، اتلاف وقت و همچنین اشکال امر مطروحه گردد.

در مواردی حتی طرح دعواممکن است واجد خطرات بزرگتری از اختلافات موجود باشد به عنوان مثال ممکن است با ابطال یک قرارداد بانکی مطالبه بانک به روش های دیگری انجام شود که ممکن است بیشتر از مطالبه قراردادی بانک باشد.

انواع دعاوی مطروحه در محاکم

وکیل دعاوی بانکی آرش علیزاده نیری
وکیل دعاوی بانکی آرش علیزاده نیری

 

تعیین وقت مشاوره با هماهنگی قبلی

جهت اخذ مشاوره در مورد این موضوع با ما تماس بگیرید

تلفن همراه : ۰۹۱۲۲۰۹۱۵۷۵

تلفن ثابت : ۸۸۰۷۱۵۱۹

 

آرش علیزاده نیری

وکیل پایه یک دادگستری

وکیل دعاوی بانکی

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

در صورت مفید بودن لطفا امتیاز دهید.

لطفا برای رای دادن بر روی ستاره ها کلیک نمایید