وکیل متخصص قراردادها

Facebook Twitter Linkedin Instagram YouTube VK Xing
()

وکیل متخصص قراردادها وکیلی است که مسولیت تنظیم پیش نویس، مدیریت و اجرای صحیح مفاد قرارداد را بنا به درخواست و در رابطه طرفین قرارداد بر عهده خواهد گرفت.

قرارداد چیست ؟

قرارداد یک توافقنامه الزام آور قانونی است بین دو یا چند نفر که طرفین قرارداد خواهند بود.  اکثرا قرارداد ها به صورت کتبی تنظیم می شوند ولی لازم است بدانید که قرارداد می تواند به صورت شفاهی نیز منعقد گردد. تنظیم قرارداد زمانی صحیح و الزام آور است که با اراده طرفین قرارداد تنظیم گردد لذا قراردادهای اکراهی غیر نافذ و یا بعضا باطل می باشند.

معمولا قرارداد در زمانی تنظیم می شود که روابط طرفین به صورت مصالحه آمیز بوده و طرفین اشتیاق به انعقاد قرارداد دارند و ممکن است دقت کافی در هنگام تنظیم آن نشود و موجبات ورود خسارات بعضا جبران ناپذیری فراهم گردد پس می بایست در زمان تنظیم قرارداد تمامی مشکلاتی که ممکن است در آینده آشکار گردد دیده شود و به طور روشن در قرارداد ذکر و ضمانت اجرای آن نیز با توجه به قوانین مشخص گردد.

برای تنظیم یک قراردا نیاز به شناخت و آگاهی از قوانین بسیار حیاتی است ، بسیاری از مشکلاتی که برای اشخاص پیش می آید به دلیل تنظیم قرارداد های اشتباه یا فاقد ضمانت اجرا ویا قرارداد هایی است که دارای ضمانت اجرا است ولی ضمانت اجراهای در نظر گرفته از لحاظ قانونی قابل اعمال نیست.

عبارات حقوقی می بایست در جایگاه صحیح خود استفاده شود به عنوان مثال عبارات فسخ ، انفساخ ، انحلال ، اقاله ، خسارت تاخیر تادیه و وجه التزام هر کدام بار معنایی و حقوقی خود را دارد و طبیعتا افراد غیر متخصص با معنای حقوقی این کلمات اشنا نیستند و موجبات تضرر غیر قابل جبرانی را ایجاد می نمایند ، لذا قویا توصیه می گردد جهت انعقاد قرارداد از متخصصین حقوقی در زمینه قرارداد ها استفاده نمایید.

وکیل متخصص قراردادها چه کاری انجام می دهد؟

وکیل متخصص قراردادها اصولا بر اساس خواسته موکلین اقدام می نماید ولی به طور کلی وکیل می تواند نسبت به تهیه پیش نویس قرارداد و یا بازبینی قراردادهای تنظیم شده پیش از امضا طرفین و مدیریت نحوه اجرای صحیح قرارداد و همچنین در صورت بروز اختلاف تلاش برای تفسیر و نهایتا حل و فصل اختلافات ناشی از قرارداد ورود می نماید.

معمولا تصور اشخاص این است که صرفا شرکت ها نیاز به داشتن وکیل متخصص قرارداد ها دارند در حالی که چنین نیست و در صورتی که به طور روزمره و یا حتی موردی نسبت به تنظیم قرارداد حتی برای خرید و فروش املاک شخصی اقدام به تنظیم قرارداد می نمایید روش هوشمندانه اخذ مشاوره از وکلای متخصص هست .

اموری که توصیه می گردد از وکیل متخصص قراردادها استفاده شود

تنظیم قرارداد خرید و فروش املاک

تنظیم قرارداد روابط کار

تنظیم قرارداد مشارکت ملک

صلحنامه

تنظیم قرارداد مشارکت کاری

قراردادهای اخذ تسهیلات بانکی

تنظیم قراردادهای مربوط به ادغام شرکت ها و مجموعه های تجاری

تنظیم قرارداد فروش

تنظیم قرارداد ارایه خدمات و پشتیبانی

قرارداد محرمانگی NDA

تنظیم مقررات و الزامات قانونی

قراردادهای پیمانکاری

قرارداد ساز آن لاین - وکیل متخصص قراردادها
قرارداد ساز آن لاین – وکیل متخصص قراردادها

 

تعیین وقت مشاوره با هماهنگی قبلی

جهت اخذ مشاوره در مورد این موضوع با ما تماس بگیرید

تلفن همراه : ۰۹۱۲۲۰۹۱۵۷۵

تلفن ثابت : ۸۸۰۷۱۵۱۹

 

آرش علیزاده نیری

وکیل پایه یک دادگستری

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز

در صورت مفید بودن لطفا امتیاز دهید.

لطفا برای رای دادن بر روی ستاره ها کلیک نمایید