دادنامه معاملات فردایی طلا

Facebook Twitter Linkedin Instagram YouTube VK Xing
()

دادنامه معاملات فردایی طلا ، معاملات فردایی ( Future) بر روی طلا و ارز و رمز ارزها این روزها بسیار پر طرفدار شده است و اصولا محبوب شدن همراه با مشکلاتی خواهد بود.

در هر معامله ای سود و ضرر متصور است و بعضا ممکن است افرادی که متضرر شده اند تحت عناوینی از قبیل کلاهبرداری و کلاهبرداری شبکه ای و یا اخلال در نظام اقتصادی طرح دعوا نمایند.

فارغ از اینکه ممکن است این اقدامات تحت عناوین مجرمانه دیگری قابل پیگرد باشد انچه مسلم است در فرض که در تعیین معیار و مضنه معاملات تخلفی صورت نگیرد به نظر می رسد موضوع عناصر بزه کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی را ندازد.

دادنامه معاملات فردایی طلا

در این خصوص توجه به عناصر تشکیل دهنده کلاهبرداری بسیار با اهمیت است و می بایست توجه نمود که برای تحقق بزه کلاهبرداری رفتار متقلبانه رکن بسیار مهمی است که همانطور که عرض شد اگر مضنه به طور متقلبانه تغییر نکرده باشد و یا عوامل متقلبانه ای وجود نداشته باشد صرف ضرر افراد واجد عنوان کلاهبرداری نیست چرا که در هر معامله ای امکان سود و یا ضرر وجود دارد.

 

شرج پرونده :

در پرونده حاضر شخصی در چندین گروه معاملاتی طلای اب شده معاملاتی را انجام داده و در نهایت ( احتمالا ) به دلیل عدم اطلاع از مبانی اقتصادی متضرر شده که نامبده اقدام به طرح دعوای کلاهبرداری به طرفیت موکل نموده است که در نهایت بر اساس دفاعیات نجام شده قرار منع نعقیب برای موکل صادر و ایشان از اتهامات وارده تبریه شدند که به پیوست دادنامه اصداری جهت استفاده همکاران و سایر افراد ارایه می گردد.

 

دادنامه معاملات فردایی طلا - آرش علیزاده نیری وکیل پایه یک دادگستری
دادنامه معاملات فردایی طلا – آرش علیزاده نیری وکیل پایه یک دادگستری

 

تعیین وقت مشاوره با هماهنگی قبلی

جهت اخذ مشاوره در مورد این موضوع با ما تماس بگیرید

تلفن همراه : ۰۹۱۲۲۰۹۱۵۷۵

تلفن ثابت : ۸۸۰۷۱۵۱۹

آرش علیزاده نیری

وکیل پایه یک دادگستری

متخصص در زمینه جرایم رایانه ای

عضو کانون وکلای دادگستری مرکز ( تهران )

در صورت مفید بودن لطفا امتیاز دهید.

لطفا برای رای دادن بر روی ستاره ها کلیک نمایید

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *